White Bits i Symfonia: stała współpraca strategiczno-kreatywna w komunikacji marketingowej B2B
2 czerwca, 2025
Rozpoczęliśmy stałą współpracę z firmą Symfonia – jednym z czołowych producentów oprogramowania dla sektora MŚP w Polsce.
Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne i kreatywne, w tym realizację kampanii wizerunkowych i leadowych w kanałach digital, social media oraz radiu – od koncepcji po egzekucję.
Stałe wsparcie Symfonii w komunikacji marketingowej to kolejny etap współpracy. Pierwszym zadaniem, jakie zrealizowaliśmy dla tego klienta z wymagającego segmentu B2B, było wsparcie w zakresie strategii marki. Wypracowana tożsamość i wyrazista komunikacja przełożyły się na wyróżniające kampanie z silnym insightem, które budują świadomość marki i generują wartościowe leady – przy niemal o 50% niższym koszcie niż inne działania sprzedażowe.
Zespół White Bits rozumie wyzwania biznesu. Posiada umiejętność docierania do sedna insightów naszych grup docelowych – i dostarcza najwyższą jakość. Dlatego zdecydowaliśmy się na stałą współpracę. To partnerstwo, które wnosi strategiczne myślenie, wyrazistą kreację i realne efekty sprzedażowe.
– podsumowuje Edyta Malesza-Malatrat, CMO/Dyrektor ds Marketingu i PR w Symfonii.
Cieszymy się, że kontynuujemy współpracę i rozwój komunikacji, która łączy skuteczność, nieszablonowość i spójność z celami biznesowymi. I udowadnia, że kreatywna komunikacja ma do odegrania sporą rolę także w marketingu B2B!
– podkreśla Aneta Świderska-Gorysz, Creative Consultant i liderka projektu w White Bits.