eSky. Doświadczenia, nie miejsca.
Globalna komunikacja w social media.
22 listopada, 2020

Doświadczenia, nie miejsca. Na tej idei opiera się strategia globalnej komunikacji marki eSky w kanałach społecznościowych, którą przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy w 2019 roku.
Globalna komunikacja w SM
eSky to jeden z największych internetowych agentów turystycznych. Firma powstała w Polsce, działa na rynkach europejskich, południowoamerykańskich, północnoamerykańskich oraz w RPA. Odpowiadaliśmy za globalne, anglojęzyczne profile na Facebooku i Instagramie.

Experience the real
Nowa strategia komunikacji oparta była na inspirowaniu do odkrywania i przeżywania emocji – bo to one leżą u podstaw potrzeby podróżowania. Zamiast standardowego pokazywania kolejnych pięknych i znanych miejsc – skoncentrowaliśmy się na odbiorcy, jego świecie, jego marzeniach. Wiele aspektów świata wokół nas ma swoją bardziej „autentyczną” wersję gdzieś na świecie. Dlatego część komunikacji została oparta o „Experience the real…”: „Experience the real ramen in Tokyo”, „Experience the real salsa in Havana”, „Experience the real tea time in London”.
Autentyzm komunikacji budowały prawdziwe zdjęcia użytkowników z całego świata, oznaczone #eSkyexperience.