Hyundai Motor Poland – wygrany przetarg na obsługę 360 marki
Wygraliśmy przetarg na kompleksową obsługę jednej z największych marek motoryzacyjnych.
4 czerwca, 2025
Najpierw, w briefie przetargowym od Hyundai Motor Poland, przeczytaliśmy:
„Oczekujemy: holistycznego podejścia pozwalającego na zachowanie spójności w naszych działaniach w różnych kanałach.”
Powiedzieliśmy sobie: Kampanie 360? Spójność? Brzmi dobrze!
Później:
„Chcemy pracować z aktywnym partnerem, który wnosi wartość do współpracy, zdejmuje z nas część ciężaru koordynacyjnego i przybliża nas bardziej do realizacji celów performance oraz celów brandowych.”
I gdybyśmy mieli stworzyć słownikową definicję „White Bits”, to mogłaby w zasadzie być dokładnie taka. Podobnie też tłumaczymy ideę, która przyświeca nam w działaniu, czyli „Zero waste communication”.
Hyundai. Rozwój i wyzwania polskiego rynku
Hyundai jest jednym ze światowych liderów elektromobilności. W swojej ofercie ma najszerszą gamę napędów — od spalinowych, przez hybrydowe po całkowicie elektryczne — spośród wszystkich marek motoryzacyjnych.
Klient postawił na spójność i synergię działań marketingowych, z naciskiem na ich efektywność sprzedażową. To wyzwanie – połączenie komunikacji i wyników – stało się punktem, od którego zaczęliśmy współpracę.
White Bits. 11 lat płynnej jazdy w branży automotive
Nasze doświadczenie w tworzeniu angażującej komunikacji, w realizacji działań performance w branży automotive i najbardziej rozpoznawalne kampanie, które zrealizowaliśmy w ciągu lat współpracy z Volvo Car Poland, zapewniły nam miejsce na starcie procesu przetargowego. Na metę dotarliśmy dzięki ofercie, która była dobrze dopasowana do potrzeb marki.
Choć obsługa Volvo Car Poland i dużej części sieci dealerskiej to nasze najbardziej rozpoznawalne działanie w automotive, to niejedyne. Mamy też na liczniku współpracę z markami Peugeot, Ford, Porsche, IVECO, Jaguar, Land Rover.
Hyundai to po koreańsku „nowoczesność”. Również dla White Bits
Współpraca z Hyundai pokazuje jeden z kluczowych kierunków, w jakich rozwijamy usługi White Bits.
Wygrana w tym przetargu to efekt zmian, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach. Do zespołu dołączyły osoby, które znacząco wzmocniły nas w prowadzeniu złożonych projektów 360. W kreatywnym teamie mamy dziś specjalistę content/UX i designera z dużym doświadczeniem w realizacjach wideo. Od strony produkcyjnej natomiast wspiera nas agencja mediowa Havas, która współpracuje z Hyundai Motor Poland od lat
– mówi Dawid Szypulski, lider projektu w White Bits.
Dopiero ruszyliśmy, a już wyprzedzamy
Z Hyundai Motor Poland współpracujemy od sierpnia 2024 roku. Możemy powiedzieć o pierwszych efektach.
Opracowaliśmy strategię komunikacji marki na polskim rynku i pracujemy nad jej wdrażaniem. Realizacją nowych założeń była m.in. świetnie przyjęta kampania „WYPRZEDZASZ” promująca wyprzedaż rocznika 2024 oraz duża kampania wprowadzająca na polski rynek nowy elektryczny model – Hyundai INSTER.



W ostatnich miesiącach komunikacja Hyundai nabrała spójności i wyrazistości. Obserwujemy to w reakcjach konsumentów i wynikach. Efekty są wymierne – notujemy rekordowe wyniki w obrębie działań digitalowych, co jest zasługą m.in. wsparcia strategicznego White Bits. Co równie ważne, od początku współpracy udało nam się zbudować z zespołem partnerską, otwartą relację
– podsumowuje Piotr Taraś, Marketing & CRM Manager w Hyundai Motor Poland.
To duża satysfakcja być marketingową siłą napędową marki, która ma najszerszą gamę napędów na świecie.


Zespół White Bits odpowiedzialny za projekt

Dawid Szypulski – lider projektu

Rafał Bortniczuk – project management

Julia Ciszewska – project management, kampanie 360

Maciej Sawicki – strategia i koncepcje kreatywne

Adam Zyskowski – content, koncepcje kreatywne, webwriting, UX/UI

Paweł Białomyzy – content, koncepcje kreatywne

Patryk Łodygo – design, video

Paweł Proskiniuk – design, video

Maciej Miller – design, video

Iza Świenc – strategie ads