,,Każde auto to inna historia”

Koncept kreatywny na Noc Muzeów ‘24 w Volvo Car Warszawa.

,,Każde auto to inna historia”

Wyzwanie

Klient – Volvo Car Warszawa – zwrócił się do nas z zadaniem wsparcia komunikacji wydarzeń podczas Nocy Muzeów 2024. Wiedzieliśmy, że w tegorocznej edycji pojawią się zabytkowe auta o bogatej historii – w tym Volvo, którym jeździł Lech Wałęsa. To wymagało specjalnej oprawy i pomysłu na przybliżenie odwiedzającym historii marki i historycznych modeli. 

Koncept kreatywny: ,,Każde auto to inna historia”

Zabraliśmy odwiedzających w podróż w czasie. Utrzymane w stylistyce retro nośniki opowiadały historie poszczególnych modeli, czasów, ludzi. Powstał cykl kreacji online zapowiadających wydarzenie na Facebooku i TikToku, stand witający gości podczas Nocy Muzeów i ,,gwóźdź programu”: gazeta, pieczołowicie wystylizowana, począwszy od treści, przez dobór papieru, po czarno-białe fotografie. 

,,Nasza współpraca przy tegorocznej Nocy Muzeów w VCW była świetna! Razem stworzyliśmy wiele kreatywnych pomysłów, które przyczyniły się do sukcesu tego wydarzenia. Przy natłoku obowiązków związanych z organizacją eventu, White Bits bardzo nam pomogło w stworzeniu innowacyjnych koncepcji. Proces przygotowań był pełen inspiracji i zaangażowania z obu stron.” – podsumowuje Karolina Zabłocka, Event Specialist, Volvo Car Warszawa. 

fot. Dominik Czerny

Dziennik Volvo Car Warszawa

Na czterech stronach Dziennika znalazły się wiadomości o evencie i autach, pełne historycznych ciekawostek, a także historia marki Volvo – i teraźniejszość salonu Volvo Car Warszawa. Gazeta powstała w wersji papierowej i elektronicznej na iPad. Dziennik wręczany był gościom przez osobę w tradycyjnym stroju gazeciarza. 

fot. Dominik Czerny
fot. Dominik Czerny

,,Klient i czytelnicy gazety docenili humor i smaczki – stylizację na prawdziwe nagłówki i artykuły prasowe, kartkę z kalendarza, ogłoszenia drobne. To było satysfakcjonujące wyzwanie kreatywne” – mówi Łukasz Piontkowski, lider projektu w White Bits. 

Kampania online / efekty

Akcję wspierała kampania zrealizowana w ekosystemie Meta Ads i na TikToku. Kierowana była do mieszkańców Warszawy i okolic. Miała na celu promocję wydarzenia i przyciągnięcie gości na Noc Muzeów w salonie Volvo Car Warszawa. Kampania zapewniła dotarcie do ponad 2 mln odbiorców i spełniła założenia związane z frekwencją na evencie. 

Skontaktujmy się

Zostaw prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.