Konwersja sprzedaży z 2 na 11% u dealera samochodów osobowych
Case Study: jak wykorzystaliśmy Google Ads by pomóc salonowi samochodowemu dotrzeć do nowych Klientów.
22 listopada, 2023

Współpracujemy z polską siecią dealerów Volvo, wspierając ich w zakresie komunikacji i kampanii sprzedażowych w mediach społecznościowych. A przede wszystkim: optymalizując koszty leadów i sprzedaży aut. Jak to robimy? Oto przykład.
WYZWANIE: GDZIE JEST SPRZEDAŻ!
Salon samochodowy Volvo Car Bydgoszcz Toruń realizował działania social Ads i Google Ads – niezależnie – ale miał niezadowalającą liczbę leadów sprzedażowych. Zwrócił się z tym problemem do White Bits – jako do zespołu z doświadczeniem we współpracy z salonami samochodowymi i szeroką znajomością rynku automotive.
ROZWIĄZANIE: ANALIZA & INTEGRACJA GOOGLE ADS I FB ADS
Zaczęliśmy od analizy i audytu dotychczasowych działań w Google. W lipcu 2022 wdrożyliśmy nową strategię mediową, opartą na zintegrowaniu działań Google Ads i FB Ads.
Optymalizacja działań w Google i sprzężenie ich z ekosystemem Meta, doprowadziło do wzrostu liczby i jakości leadów.
Wyniki były widoczne już po 3 miesiącach: wzrost liczby zamówień samochodów o 200%. Dzięki skonsolidowaniu działań w mediach digitalowych, salon samochodowy odnotował również poprawę wyników w innych kanałach sprzedażowych.
EFEKT
Rezultatem działań był wzrost konwersji sprzedaży z 2 do 11% rok do roku. Salon znalazł się w TOP 3 najlepszych salonów Volvo pod względem sprzedanych samochodów w pierwszym kwartale 2023 roku.
Opracowana mechanika działa, a my wciąż, miesiąc po miesiącu, pomagamy klientowi realizować cele leadowe i sprzedażowe.

,,White Bits – otwarte umysły bardzo zaangażowane w swoją pracę. Elastyczni, pomysłowi, ale co najważniejsze skuteczni. Ponad 6 lat współpracy, której początkiem było jedynie planowanie organicznych treści, z czasem przerodziło się w kompleksową obsługę kanałów SM i kampanii Google Ads w naszych 3 salonach.”
Sandra Latuszek
Marketing Manager | Volvo Car Bydgoszcz Toruń
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- jak z bliska wyglądają nasze kampanie i ich wyniki
- z kim pracujemy – i co o naszej pracy mówią klienci
- czy w social media da się sprzedawać… ciężarówki
poznaj White Bits Way.
Autor fotografii wyróżniającej wpis: Wojciech Radwański