Nowy etap obsługi Volvo Car Poland

Wygrany przetarg na dalszą współpracę ze szwedzką marką.

Nowy etap obsługi Volvo Car Poland

Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację.

Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter. Współpracowała z marką w okresie pandemii, który stanowił spore wyzwanie komunikacyjne. Wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe.

W II kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę.

Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i video oraz influencer marketing.

,,Ważną rolą komunikacji w SM jest wsparcie unikatowego głosu marki – tak bardzo innego od pozostałych marek moto.”

Rafał Bortniczuk, Account Manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.

,,Z drugiej strony działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką.”

– dodaje Rafał Bortniczuk, Account Manager w White Bits.

Skontaktujmy się

Zostaw prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.