Nowy etap obsługi Volvo Car Poland
Wygrany przetarg na dalszą współpracę ze szwedzką marką.
10 września, 2021

Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację.
Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter. Współpracowała z marką w okresie pandemii, który stanowił spore wyzwanie komunikacyjne. Wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe.
W II kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę.
Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i video oraz influencer marketing.
,,Ważną rolą komunikacji w SM jest wsparcie unikatowego głosu marki – tak bardzo innego od pozostałych marek moto.”
Rafał Bortniczuk, Account Manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.

,,Z drugiej strony działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką.”
– dodaje Rafał Bortniczuk, Account Manager w White Bits.