eSky. Doświadczenia, nie miejsca.

Globalna komunikacja w social media.

eSky. Doświadczenia, nie miejsca.

Doświadczenia, nie miejsca. Na tej idei opiera się strategia globalnej komunikacji marki eSky w kanałach społecznościowych, którą przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy w 2019 roku.

Globalna komunikacja w SM

eSky to jeden z największych internetowych agentów turystycznych. Firma powstała w Polsce, działa na rynkach europejskich, południowoamerykańskich, północnoamerykańskich oraz w RPA. Odpowiadaliśmy za globalne, anglojęzyczne profile na Facebooku i Instagramie.

Experience the real

Nowa strategia komunikacji oparta była na inspirowaniu do odkrywania i przeżywania emocji – bo to one leżą u podstaw potrzeby podróżowania. Zamiast standardowego pokazywania kolejnych pięknych i znanych miejsc – skoncentrowaliśmy się na odbiorcy, jego świecie, jego marzeniach. Wiele aspektów świata wokół nas ma swoją bardziej „autentyczną” wersję gdzieś na świecie. Dlatego część komunikacji została oparta o „Experience the real…”: „Experience the real ramen in Tokyo”, „Experience the real salsa in Havana”, „Experience the real tea time in London”. 

Autentyzm komunikacji budowały prawdziwe zdjęcia użytkowników z całego świata, oznaczone #eSkyexperience.

Bitsletter

Dawka inspiracji i obserwacji od teamu White Bits dostarczane na najlepsze skrzynki mailowe. Zero spamu, tylko dobre treści.

Wyrażam zgodę na wysyłkę newslettera od White Bits. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych.