Kampania elektrycznego Volvo

Droga wolna! Kampania modelu Volvo XC40 Recharge

Kampania elektrycznego Volvo

Jeżeli wśród noworocznych postanowień macie zmianę samochodu na elektryczny – zobaczcie materiały, które współtworzyliśmy dla Volvo Car Poland w ramach kampanii Volvo XC40 Recharge. Odpowiadaliśmy za organizację produkcji, wspieraliśmy realizację na poziomie scenariusza i montażu.

Bohaterem materiału ,,Volvo Electric Days” jest Wojtek Pawlusiak – snowboardzista, miłośnik wschodów i zachodów słońca (wtedy powstają najlepsze zdjęcia Volvo, wiadomo!) – z którym już wielokrotnie realizowaliśmy projekty dla marki Volvo. Opowiadamy o tym, jakie – poza brakiem spalin – są zalety ,,elektryka”, które docenią kierowcy podczas codziennej jazdy po mieście.

Jak to zatem wygląda? Zobaczcie – droga wolna!

Modelowi Volvo XC40 Recharge poświęcony jest także 5. odcinek cyklu Volvo Talks, którego jesteśmy współtwórcami. Założenie – w realnych warunkach miejskich sprawdzamy, jak spisuje się elektryczne Volvo: jazda buspasem (a więc bez korków!), obsługa głosowa, bezpłatne parkingi.

Zima to okazja, by przypomnieć akcję Volvo ,,Apel Smogowy” sprzed 3 lat, także zrealizowaną z Wojtkiem Pawlusiakiem, w jego ukochanych polskich górach. Niestety, nadal aktualne:

Skontaktujmy się

Zostaw na prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzania podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.