Obsługa ogólnopolskiej sieci dealerów Volvo

Spójna komunikacja, kampanie w social media, pozyskiwanie leadów.

Obsługa ogólnopolskiej sieci dealerów Volvo

Od kilku lat kompleksowo wspieramy dealerów marki Volvo w całej Polsce w zakresie komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych. W 2021 w gronie naszych klientów znalazło się aż 11 dealerów Volvo.

Co robimy?

  • Prowadzimy kampanie marki w kanałach poszczególnych dealerów  – spójna komunikacja centralnych akcji sprzedażowych
  • Prowadzimy działania contentowe wzmacniające lokalne powiązania dealera z miastem i regionem.
  • Tworzymy treści zgodne w charakterem marki z celem wzbudzenia zaangażowania i zainteresowania odbiorców ofertami sprzedażowymi.
  • Wspieramy dealerów w zakresie współpracy z influencerami.
  • Komunikacja employer brandingowa.
  • Organizacja sesji zdjęciowych, briefing fotografów zgodnie potrzebami dealera
  • Kampanie Lead Ads (w 2020 roku pozyskaliśmy ponad 7700 leadów).

Concept store Volvo Car Warszawa

W 2020 roku powiększyliśmy grono naszych klientów o wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, Polski, a nawet świata: concept store Volvo Car Warszawa z siedzibą przy ul. Marszałkowskiej 89. To jeden z zaledwie pięciu na całym świecie obiektów typu Volvo Studio. Pozostałe znajdują się m.in. w Mediolanie, Tokio i Nowym Jorku. Concept store jest kwintesencją skandynawskiego designu. Łączy w sobie salon samochodowy Volvo, szwedzką kawiarnię, strefę VR, przestrzeń co-workingową oraz eventową.

Volvo Car Warszawa

Przed pandemią odbyło się tu ponad 150 wydarzeń i koncertów, a podczas Nocy Muzeów pokazano tu m.in. najstarszy model Volvo z 1927 roku. W 2020 roku wspieraliśmy komunikację transmitowanego z salonu międzynarodowego webcastu na temat przyszłości bezpieczeństwa w motoryzacji.

Działania niestandardowe A.D. 2020

Rok 2020 był na pewno wyjątkowy i przyniósł branży nowe wyzwania. Jak nakłaniać klientów do kupna samochodu i jak prowadzić proces sprzedaży przy ograniczonym działaniu salonów, a wreszcie ich zamknięciu? Jednym z rozwiązań, jakie zaproponowaliśmy, było przeniesienie doświadczenia wizyty w salonie do digitalu. 

W ramach wsparcia sprzedaży w salonach zastosowaliśmy działania niestandardowe, m.in:

– zdjęcia realnych aut – stojących w salonie – w publikacjach i kampaniach ofertowych 

– sylwetki pracowników, zdjęcia i opis tego, jak mogą pomóc klientowi

– transmisje na żywo z salonu, prezentacje ofert na wybrane auta – a w efekcie realne wsparcie sprzedaży 

–  specjalne materiały video do działań remarketingowych i kampanii leadowych

–  promocja otwarcia nowego salonu z wykorzystaniem Messengera i video tour po nowo otwartym salonie

– wykorzystanie Messengera do prezentacji ofert bezpośrednio podczas kontaktu handlowca z klientem 

Live’y sprzedażowe i pozyskiwanie leadów

W czasie pandemii zaproponowaliśmy dealerom niestandardową metodę prezentacji modeli aut: live z handlowcem, które jednocześnie wspierały pozyskiwanie leadów. 

Mechanika:

I ETAP

Na kilka dni przed planowanym terminem live na profilu dealera była publikowana zapowiedź transmisji ze wskazaniem konkretnego modelu oraz zachęcenie do zadawania pytań dotyczących auta.

II ETAP 

Transmisja live

Prezentacja modelu w czasie rzeczywistym. Handlowiec prezentuje model, pokazując jego detale, opowiada o zaletach konkretnego modelu. Uczestnicy transmisji mają możliwość zadawania pytań w trakcie transmisji.

II ETAP

Promocja video

Po premierze, zapisany materiał wideo jest promowany z celem: odtworzenie video – aby dotrzeć do osób, które nie mogły uczestniczyć w akcji w czasie rzeczywistym, oraz aby stworzyć bazę remarketingową z osób, które obejrzały wideo i podobnych odbiorców (lookalike).

III ETAP

Kampania Lead Ads

Ostatni etap to kampania na pozyskanie kontaktów. Naszym celem było wykorzystanie zbudowanej grupy remarketingowej – składała się ona z osób, które uczestniczyły w transmisji lub obejrzały zapisany materiał wideo – do pozyskania kontaktu. Zaletą prowadzonych w ten sposób działań jest po pierwsze docieranie do osób, które już miały kontakt z materiałem i/lub zapowiedzią transmisji. Po drugie: osoby, które oglądały materiał video z konkretnym modelem, są bardziej skłonne do kontaktu i poznania szczegółowej oferty na konkretne auto.

Zapowiedź i transmisja miały na celu budowanie górnego poziomu lejka sprzedażowego a dopełnieniem i ostatnim jego etapem była kampania Lead Ads i zbieranie kontaktów.

W 2020 roku w ramach kampanii Lead Ads pozyskaliśmy ponad 7700 leadów. 

Bitsletter

Dawka inspiracji i obserwacji od teamu White Bits dostarczane na najlepsze skrzynki mailowe. Zero spamu, tylko dobre treści.

Wyrażam zgodę na wysyłkę newslettera od White Bits. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych.