Skanska: Urban Legends

Kampania na rzecz zrównoważonej architektury

Skanska: Urban Legends

I cóż, że ze Szwecji? W 2019 roku pod naszymi skrzydłami znalazła się kolejna skandynawska marka: spółka biurowa Skanska. Odpowiadamy za jej kompleksową komunikację w mediach społecznościowych realizowaną pod hasłem Miasta. Biura. Skanska. 

Urban Legends, epizod I

W marcu 2021 miała miejsce I odsłona kampanii „Urban Legends”. Skanska pokazuje w niej siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń. W ramach pierwszej części kampanii powstał film z udziałem architekta Zbigniewa Maćkowa, projektanta wrocławskiego budynku Skanska: Nowy Targ. Reprezentuje on zupełnie nowe podejście do pokazywania budynku biurowego. Łączy perspektywę historyczną, przekazanie zamysłu twórców, spojrzenie oczami projektanta, umieszczenie projektu na tle tradycji architektonicznej – oraz dzisiejszych wyzwań związanych z ekologią.  

„Urban Legends”, odc. I / Realizacja: John Weston Group

Mówią, że…

Zespół White Bits odpowiada za działania social mediowe związane z kampanią; w projekcie współpracujemy z agencją Komunikacja Plus odpowiedzialną za działania PR. Kampania „Mówią, że…” nawiązuje do reakcji, z jakimi często spotyka się współczesna architektura: „…to tylko beton i szkło!”, „…nowe budynki nie pasują do historycznej zabudowy!”, „…KIEDYŚ to była architektura!”. Odpowiedzią na te „zarzuty” jest zawarta w filmie opowieść o nowych legendach, stojących w kontrze wobec architektonicznej tradycji i czasów, gdy zagrożenia cywilizacyjne były odległą przyszłością.

Wkrótce kolejne odsłony Miejskich Legend by Skanska. Stay tuned!

Skontaktujmy się

Zostaw na prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzania podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.