Wypożyczalnia choinek Volvo

Cykliczna ogólnopolska eco akcja z influencerami.

Wypożyczalnia choinek Volvo

„Wypożyczalnia Choinek Volvo” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych akcji proekologicznych marki Volvo. Od 2018 roku, przed świętami Bożego Narodzenia, w wybranych salonach marki w całym kraju można było odebrać żywą choinkę w doniczce – a po jej zwróceniu w styczniu, drzewka były ponownie zasadzane w specjalnej hodowli. Parterami edycji 2020 były: Ambasada Szwecji oraz organizacja ekologiczna Klub Gaja – jedna z najstarszych niezależnych organizacji pozarządowych zajmujących się ochroną środowiska naturalnego w Polsce

W minionych 3 edycjach akcji, za której koncept odpowiadała agencja Grey Poland, byliśmy odpowiedzialni za komunikację akcji w mediach społecznościowych, w tym współpracę z influencerami, m.in. z Katarzyną Kędzierską (@simpliciteblog), Magdą Grzebyk (@krytykakulinarna), Iloną Kostecką (@mumandthecity_pl), Michałem Kędziorą (Mr. Vintage), Kają Wolnicką (@moi_mili.pl), Wojtkiem Pawlusiakiem (@wojtekpawlusiak).

Efekty

Z roku na rok zwiększa się liczba chętnych do wypożyczenia żywej choinki, która potem wraca  do natury. Volvo Car Poland odpowiada na te zainteresowanie co roku zwiększając zasięg akcji. W pierwszej edycji do chętnych trafiło 200 drzew. W 2019 roku z „Wypożyczalni” skorzystało cztery razy więcej chętnych. W 2020 roku, mimo trudności związanych z pandemią, pula choinek została po raz kolejny zwiększona i wynosiła 1200 drzewek. Do tego Volvo zobowiązało się zasadzić 10 razy więcej drzew niż zostało wypożyczone.

Volvo wdraża wiele konkretnych rozwiązań, aby prowadzić działalność biznesową w sposób zrównoważony. Wypożyczanie choinek i sadzenie drzew to kolejny element ekologicznej układanki. Odbiór akcji pokazuje, że na naszych oczach społeczeństwo staje się coraz bardziej wrażliwe na kwestie środowiskowe.

Stanisław Dojs, PR manager Volvo Car Poland

Nagrodzona kampania

Akcja Wypożyczalnia Choinek Volvo otrzymała nagrodę w konkursie INNOVATION 2018, w kategorii Innowacyjne Doświadczenie.

Stanisław Dojs, PR manager Volvo Car Poland o III edycji akcji.

Lorem ipsum

Skontaktujmy się

Zostaw na prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzania podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.