Wyższe Szkoły Bankowe: Odkryj siebie!

Drugi rok z rzędu White Bits wygrywa przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii WSB bazującej na influencer marketingu.

Wyższe Szkoły Bankowe: Odkryj siebie!

W 2020 roku Wyższe Szkoły Bankowe mierzyły się z wyzwaniami rekrutacji w czasach pandemii przy wsparciu White Bits w ramach kampanii ,,Studia. To ma sens.” W tym roku ponownie wygrała koncepcja agencji, stając się jedną z linii komunikacji poprzedzających nadchodzący rok akademicki. Jej hasło to ,,Studia. Czas na odkrycie siebie.”

Influencerzy i prawdziwe historie

W wieloelementowej kampanii online kluczową rolę odgrywa współpraca z influencerami. W tym roku do współpracy zaproszeni zostali: Maciej je, Dodo Knitter, Ania Maluje, Hania Es i Urbex History. Twórcy internetowi są bohaterami spotu, w którym za scenariusz i reżyserię odpowiadał Adi Pietraszkiewicz.

Powstał też e-book, w którym bohaterowie dzielą się swoimi doświadczeniami z okresu studiów i szczerze opowiadają o tym, jak wyglądała ich, często niełatwa droga do odkrycia własnego pomysłu na życie i pracę.

Centralnym elementem kampanii jest landing page studiujodkryjsiebie.pl. Dodatkowo: komunikacja w SoMe oraz działania płatne w ekosystemach Facebook & Google.

Nowe pytania – nowe odpowiedzi

,,Wyróżnikiem Wyższych Szkół Bankowych jest przyjazność i praktyczność także wobec nieustannie zmieniającego się świata. Każdego roku staramy się na nowo odpowiedzieć na oczekiwania młodego pokolenia. W tym roku szczególnie podkreślamy jaką rolę odegrały studia w obecnym życiu naszych bohaterów. Cieszę się ze współpracy z agencją, która  trafnie adaptuje nasze doświadczenia, nowe perspektywy i aktualne insighty.” – mówi Iza Budzichowska, odpowiedzialna za kampanię po stronie WSB.

Powracający klient to najlepsze potwierdzenie jakości współpracy i wyników.

,,Ponownie w kampanii Wyższych Szkół Bankowych stawiamy na autentyczny, inspirujący przekaz jej bohaterów, którzy opowiadają o własnych doświadczeniach. Zamiast mówić obecnym maturzystom co POWINNI lub co MUSZĄ zrobić, aby osiągnąć spełnienie, podkreślamy wolność wyboru, podążanie za intuicją, odkrywanie pasji.” – dodaje Anna Prokop, Project Managerka kampanii & Account Team Leader w White Bits.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 r.

Bitsletter

Dawka inspiracji i obserwacji od teamu White Bits dostarczane na najlepsze skrzynki mailowe. Zero spamu, tylko dobre treści.

Wyrażam zgodę na wysyłkę newslettera od White Bits. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych.