Domówka Jima

Jim Beam i konkurs z botem na Messengerze

Domówka Jima

W ramach wieloletniej współpracy z marką Jim Beam zrealizowaliśmy wiele kampanii i aktywacji, ale ta była najgłośniejsza: Domówka Jima.

Domówka – czyli?

Domówka Jima – pod tym hasłem zorganizowaliśmy na Facebooku konkurs konsumencki marki Jim Beam. Zabawa trwała 7 tygodni. Codziennie użytkownicy mogli wygrać zestaw butelka Jim Beam i 2 szkalnki-whiskówki, a raz w tygodniu nagrodę główną, czyli wymarzoną domówkę, którą Jim organizował w domu zwycięzcy.

Akcja miała miejsce wiosną 2019 r. – a my pamiętamy ją do dziś. Dlaczego? Z co najmniej 3 powodów:

1) świetnie się bawiliśmy tworząc bota – „wirtualnego barmana”,

2) zaangażowanie i kreatywność uczestników przerosła nasze najśmielsze oczekiwania,  

2) szybko przebiliśmy zakładane KPI kampanii.  

Mechanika

Chcesz zorganizować domówkę wspólnie z Jimem? Przekonaj go do tego! Opowiedz nam o wymarzonej imprezie. Okazja, miejsce, goście, atrakcje. Wszystko ma znaczenie, ale przede wszystkim: kreatywność i styl, w jakim zaprezentujesz ten pomysł barmanowi po drugiej stronie monitora.

Na tym polegało zadanie konkursowe, a komunikacja z użytkownikami odbywała się poprzez FB Messenger.  

W ramach kampanii stworzyliśmy:

  • dedykowany bot na FB Messenger – „wirtualnego barmana” – który był pierwszym kontaktem chętnych do zorganizowania domówki z Jimem,
  • scenariusze rozmów moderatorów z wybranymi uczestnikami,
  • kampanię reklamową kierującą do FB Messengera z kilkudziesięcioma kreacjami.

Efekty

Szczęśliwi zwycięzcy konkursu urządzili swoje wymarzone domówki, na których Jim odpowiadał za obsługę barmańską i muzykę. A liczby prezentowały się tak:

  • 30 000 użytkowników bota
  • 11 000 zgłoszeń konkursowych (KPI przed startem kampanii: 8 000 zgłoszeń)
  • 3,5 mln – zasięg kampanii
  • 16 mln wyświetleń
Finał akcji „Domówka Jima” (2019)

Skontaktujmy się

Zostaw prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.