Łazienkaplus.pl to teraz Łazienka+. Nowa strategia marki i rebranding

Wsparliśmy największy polski e-commerce z wyposażeniem łazienek w kompleksowym procesie rebrandingowym.

Łazienkaplus.pl to teraz Łazienka+. Nowa strategia marki i rebranding

Łazienkaplus.pl to polski lider rynku e-commerce w kategorii wyposażenia łazienek, obecny na rynku od 18 lat. Wiosną 2024 r. wygraliśmy przetarg na rebranding i strategię komunikacji.

Nowa komunikacja marki Łazienka+ miała swoją premierę w marcu 2025 roku.

Strategia marki, strategia komunikacji i nowa identyfikacja wizualna

Efektem całego procesu strategicznego jest platforma komunikacji zbudowana wokół „plusa” obecnego w identyfikacji sklepu. Ten prosty i jednocześnie pojemny znak stał się motywem przewodnim opowieści o wyróżnikach marki Łazienkaplus.pl.

Nowa platforma komunikacji Łazienkaplus - strategia komunikacji

Od lat jesteśmy liderem w kategorii wyposażenia łazienek.
Dzięki naszym przewagom, najszerszej ofercie produktowej i zaawansowanym doradztwie klienta, przekonaliśmy do siebie miliony zadowolonych klientów. Stworzyliśmy platformę, dzięki której klienci mogą realizować nawet najśmielsze projekty łazienek. Dziś chcemy konkurować z największymi europejskimi firmami w tym segmencie produktowym.
Wierzymy, że budowanie silnej marki i prezentowanie jej w wyjątkowy sposób pomoże nam jeszcze bardziej umocnić pozycję lidera na rynku.

Mówi Marta Chmurzyńska, Dyrektor Zarządzająca Łazienka+.

Celem było stworzenie narzędzi do budowania brand equity Łazienkaplus.pl. Skupiliśmy się na mocnym osadzeniu marki w oferowanych wartościach i dogłębnym zrozumieniu potrzeb i procesów decyzyjnych klientów. Powstała pojemna platforma komunikacji zbudowana wokół ,,plusów”, wsparta nowym znakiem i key visualem.

Dodaje Maciej Sawicki, Creative Consultant w White Bits.
Nowa strategia marki Łazienkaplus - przykład komunikacji

Twoja wymarzona łazienka najprawdopodobniej jest tutaj

Nowa identyfikacja wizualna i komunikacja e-sklepu (już jako Łazienka+) ruszyły w marcu 2025 r.

Z uwagi na digitalowe korzenie marki, kampania jest również mocno osadzona w online. Skupiamy się na aktywnościach socialmediowych, szczególnie obecności na You Tube. Stworzyliśmy serię filmów video, które pokazują nasze nowe brandowe oblicze, a także komunikują bogatą ofertę produktową.


Obietnica marki: ,,Twoja wymarzona łazienka najprawdopodobniej jest tutaj” wybrzmi w naszej kampanii rebrandingowej bardzo dobitnie. Użytkownicy zobaczą konsumentów z różnym pomysłem na życie i wizjami na ich realizację. Zaplanowaliśmy szereg działań performatywnych i retargetingowych. Zmiany obejmą swym zasięgiem również bezpośrednią komunikację z klientem.

Dodaje Joanna Tobiszowska, Head of Marketing Communication.

Przy projekcie strategicznym marki Łazienka+ po stronie White Bits pracował zespół w składzie:

Paweł Stempniak
(lider projektu, strategia marki)

Maciej Sawicki
(strategia marki, strategia komunikacji, koncepcja kreatywna)

Aneta Świderska-Gorysz
(strategia komunikacji, koncepcja kreatywna)

Patryk Łodygo
(identyfikacja wizualna, brandbook)

Bartosz Łukasiewicz
(logo, identyfikacja wizualna)

Skontaktujmy się

Zostaw prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.