Podlaskie z kampanią o bezpieczeństwie na stoku
Podlaskie zwierzaki wygenerowane ze wsparciem AI wracają w zimowej odsłonie.
15 stycznia, 2024

W ramach współpracy z marką Podlaskie, na ferie zimowe 2024 przygotowaliśmy kampanię o bezpieczeństwie na stoku. Wystąpiły w niej zwierzaki znane z wakacyjnej akcji ,,Broń bobrze bez kasku”, wygenerowane ze wsparciem AI.
Latem na rowerze w kasku – zimą na nartach z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Podlaskie zwierzaki w sezonie zimowym nie śpią i zachęcają do bezpiecznej jazdy.
W nowej kampanii przygotowanej na ferie, Podlaskie ponownie podejmuje ważny temat w lekkiej, zabawnej formie. Bohaterami są charakterystyczne podlaskie zwierzęta, wygenerowane ze wsparciem sztucznej inteligencji. Zastosowaliśmy modele generatywne Midjourney oraz Adobe Firefly, które były bazą do pracy designera. Zwierzaki przestrzegają m.in.: ,,Zwolnij! Warchlaczki na oślej łączce!”, ,,Minus ŁOŚiem? Ubierz się ciepło”.


Celem kampanii jest zwiększenie świadomości województwa podlaskiego jako atrakcyjnej destynacji wśród miłośników sportów zimowych. Nie każdy wie, że w regionie prężnie działa kilka ośrodków narciarskich. Położone wśród malowniczych wzgórz i jezior Suwalszczyzny, pozwalają na połączenie wypoczynku aktywnego i slow.
Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych województwa podlaskiego – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie. Akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i już po kilku godzinach zyskała setki udostępnień w social media.
,,W kampanii zachęcamy do bezpiecznego szusowania – na podlaskich stokach i nie tylko – łącząc kreatywność, precyzyjny insight i sztuczną inteligencję. Ponownie udowadniamy, że o ogranym temacie bezpieczeństwa można mówić w sposób wyróżniający się, trafiający do odbiorców, bez moralizowania.” – dodaje Katarzyna Stempniak, Digital Marketing Consultant w White Bits.


