White Bits wspiera Holcim w kreatywnej kampanii B2B

Rozpoczęliśmy współpracę z Holcim Polska, częścią szwajcarskiego koncernu - międzynarodowego lidera w zakresie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych.

White Bits wspiera Holcim w kreatywnej kampanii B2B

Klient zgłosił się do nas w marcu 2025 r., poszukując sposobu, by w nieszablonowy sposób opowiedzieć o jednym ze swoich produktów – betonie dymoszczelnym FIRE Concrete, rozwiązaniu innowacyjnym, ale wciąż jeszcze mało rozpoznawalnym na rynku.

Stanęliśmy przed wyzwaniem: jak ciekawie i wyróżniająco opowiedzieć o nowym produkcie, alternatywie dla rozwiązania, które od lat monopolizuje branżę?

Odpowiedzią okazała się kreatywność.

W ramach współpracy stworzyliśmy strategię komunikacji produktu FIRE Concrete i opartą na niej kampanię: „Zmarnowana przestrzeń jest straszna”. Taka komunikacja – bazująca na stylistycznym kontrapunkcie i przyciągająca uwagę nietypową metaforą kulturową – to zupełnie nowe podejście do akcji marketingowych Holcim.

White Bits i Holcim - kreatywna kampania B2B: beton dymoszczelny FIRE Concrete

Na jej podstawie prowadzimy kampanię ADS, której celem jest dotarcie do ekspertów z branży, zwiększenie rozpoznawalności FIRE Concrete oraz podkreślenie jego przewagi nad tradycyjnymi rozwiązaniami.

Potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia – i właśnie to otrzymaliśmy od White Bits. Ich nieszablonowe podejście oraz głębokie zrozumienie naszego produktu pozwoliły nam opowiedzieć o betonie dymoszczelnym w sposób nowatorski i inspirujący. To była odważna decyzja, a White Bits okazał się partnerem, który pomógł nam ją podjąć i konsekwentnie realizować. Dzięki ich zaangażowaniu i niesamowitej kreatywności osiągnęliśmy sukces, tworząc kampanię, która naprawdę wyróżnia się na tle branży. Już teraz efekty pokazują, że postawienie na kreatywność było strzałem w dziesiątkę.

– mówi Emilia Wilewska, Product Marketing Manager, Holcim Polska.

Zespół Holcim ma w sobie wielką otwartość na nieszablonowe pomysły – to cenne, bo kreatywny marketing B2B w branży budowlanej to rzadkość. A szkoda, bo z naszego doświadczenia wynika, że to właśnie kreatywność może okazać się kluczem do wyróżniającej i skutecznej komunikacji. FIRE Concrete to innowacyjne rozwiązanie z bardzo mocnym USP, stanowiące alternatywę dla technologii, która od lat dominuje w projektowaniu szachtów oddymiających. W takim przypadku nieszablonowe podejście pomaga przebić się w świadomości wąskiej, eksperckiej grupy odbiorców.

– dodaje mówi Aneta Świderska-Gorysz, Creative Consultant i liderka tego projektu w White Bits.

O Holcim Polska

Holcim jest jednym z globalnych liderów w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych. Firma oferuje m.in. cement, kruszywa, beton oraz inne produkty wspierające nowoczesne i odpowiedzialne budownictwo. Marka działa w ponad 60 krajach, stawiając konsekwentnie na innowacje, bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój.

O efektach tej współpracy niebawem napiszemy w case study.

Nad projektem po stronie White Bits pracuje zespół w składzie:

Aneta Świderska-Gorysz – liderka projektu, koncepcja kreatywna

Maciej Sawicki – koncepcja kreatywna

Adam Zyskowski – UX / UI

Paweł Proskiniuk – design i motion

Magdalena Napierała – strategia i prowadzenie działań ads

Maciej Kudziela – strategia i prowadzenie działań ads

Skontaktujmy się

Zostaw prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.