Wyższe Szkoły Bankowe: Odkryj siebie!
Drugi rok z rzędu White Bits wygrywa przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii WSB bazującej na influencer marketingu.
26 lipca, 2021

W 2020 roku Wyższe Szkoły Bankowe mierzyły się z wyzwaniami rekrutacji w czasach pandemii przy wsparciu White Bits w ramach kampanii ,,Studia. To ma sens.” W tym roku ponownie wygrała koncepcja agencji, stając się jedną z linii komunikacji poprzedzających nadchodzący rok akademicki. Jej hasło to ,,Studia. Czas na odkrycie siebie.”
Influencerzy i prawdziwe historie
W wieloelementowej kampanii online kluczową rolę odgrywa współpraca z influencerami. W tym roku do współpracy zaproszeni zostali: Maciej je, Dodo Knitter, Ania Maluje, Hania Es i Urbex History. Twórcy internetowi są bohaterami spotu, w którym za scenariusz i reżyserię odpowiadał Adi Pietraszkiewicz.
Powstał też e-book, w którym bohaterowie dzielą się swoimi doświadczeniami z okresu studiów i szczerze opowiadają o tym, jak wyglądała ich, często niełatwa droga do odkrycia własnego pomysłu na życie i pracę.
Centralnym elementem kampanii jest landing page studiujodkryjsiebie.pl. Dodatkowo: komunikacja w SoMe oraz działania płatne w ekosystemach Facebook & Google.

Nowe pytania – nowe odpowiedzi
,,Wyróżnikiem Wyższych Szkół Bankowych jest przyjazność i praktyczność także wobec nieustannie zmieniającego się świata. Każdego roku staramy się na nowo odpowiedzieć na oczekiwania młodego pokolenia. W tym roku szczególnie podkreślamy jaką rolę odegrały studia w obecnym życiu naszych bohaterów. Cieszę się ze współpracy z agencją, która trafnie adaptuje nasze doświadczenia, nowe perspektywy i aktualne insighty.” – mówi Iza Budzichowska, odpowiedzialna za kampanię po stronie WSB.
Powracający klient to najlepsze potwierdzenie jakości współpracy i wyników.
,,Ponownie w kampanii Wyższych Szkół Bankowych stawiamy na autentyczny, inspirujący przekaz jej bohaterów, którzy opowiadają o własnych doświadczeniach. Zamiast mówić obecnym maturzystom co POWINNI lub co MUSZĄ zrobić, aby osiągnąć spełnienie, podkreślamy wolność wyboru, podążanie za intuicją, odkrywanie pasji.” – dodaje Anna Prokop, Project Managerka kampanii & Account Team Leader w White Bits.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 r.