Wyzwania branży developerskiej w social media

Długofalowa współpraca z Kombinatem Budowlanym (od 2017 roku)

Wyzwania branży developerskiej w social media

Sytuacja wyjściowa 

Kombinat Budowlany to białostocki deweloper, z którym współpracujemy od 2017 roku. Działania rozpoczęliśmy od analizy rynku i konkurencji w regionie, która w 2017 nie była aktywna w obszarze social media. Potrzebą Klienta był rozwój świeżo założonego profilu na Facebooku, który miał stanowić kolejną platformę komunikacji z Klientem, a także wyróżnić firmę na tle konkurencji prowadzeniem obsługi klienta w tym kanale. 

Wyzwanie 

Współpracę z Kombinatem Budowlanym rozpoczęliśmy od poznania rynku i zrozumienia, jak wygląda proces zakupowy – po stronie Klienta, jak i marki. 

Kolejnym krokiem była stopniowa budowa świadomości dostępności firmy na Facebooku dla każdego zainteresowanego klienta. 

Cele 

Celem marki było uzyskanie kolejnego touch pointu z tymi osobami z grupy docelowej, które zamiast dzwonić, wolą np. porozmawiać i ew. zarezerwować mieszkanie za pomocą tylko i wyłącznie Messengera.

fot. Maciej Korsan

Rozwój współpracy 

W trakcie kilkuletniej współpracy prowadziliśmy kampanie wizerunkowo-sprzedażowe w oparciu o bieżące potrzeby marki i realizowane inwestycje, w tym: 

  • kampanie na rozpoznawalność marki, 
  • kampanie leadowe, 
  • kampanie niestandardowe np. targetowane na mieszkańców Grodna, 
  • kampanie łączące online z offline (projekty reklam outdoor + spójna komunikacja online).

W 2020 roku rola Facebooka w działaniach marki wzrosła jeszcze bardziej, a Messenger stał się istotnym wsparciem w:

  • informowaniu Klientów o kolejnych krokach marki w realizacji harmonogramów budowy podczas trakcie pandemii, 
  • rezerwacji mieszkań, 
  • koordynowania zdalnego podpisywania dokumentów, kiedy osobiste kontakty nie były możliwe ze względu na reżim sanitarny. 

Realizujemy również sesje zdjęciowe na terenach inwestycji, oraz wspieramy Klienta przy tworzeniu projektów offline.

,,Cenię sobie współpracę z agencją White Bits przede wszystkim za elastyczność, wysokie kompetencje i wsparcie na różnych polach działań marketingowych.

Urszula Kuprianowicz – Kierownik Działu Marketingu

,,Kilkuletnia współpraca owocuje ogromnym zaufaniem i bardzo dobrym zrozumieniem potrzeb biznesowych w naszej branży.” – dodaje Urszula Kuprianowicz.

W 2020 roku przeprowadziliśmy warsztaty strategiczne z kadrą zarządzającą, które stanowiły podstawę do stworzenia nowej strategii komunikacji marki. 

Liczby

  • nasze komunikaty sprzedażowe w 2021 były wyświetlane średnio ok. 140 000 razy per miesiąc przez użytkowników z grupy docelowej, 
  • w trakcie pandemii użytkownicy zostawili na profilu ponad 2 500 reakcji, z czego 86% z nich była pozytywna,
  • w 2021 roku na Messengerze – kanale, na którym zależało nam na zwiększeniu aktywności i dostępności wobec klientów – odbyło się 226 rozmów, podczas których Klient: przekazywał informację o statusie inwestycji, rezerwował mieszkania, informował o zmianach, przesyłał plany i projekty, wspierał w różnych aspektach procesu zakupu nowego mieszkania,
  • w 2021  przeprowadziliśmy kampanie leadowe, w których uzyskaliśmy bardzo korzystny w branży nieruchomości koszt pozyskania kontaktu, wynoszący 65 zł.  

Skontaktujmy się

Zostaw na prośbę o kontakt. Nasz konsultant skontaktuje się, by porozmawiać o rozwiązaniu dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzania podanego wyżej adresu e-mail i numeru telefonu przez White Bits sp. z o.o. w celu nawiązania bezpośredniego kontaktu.