Komunikacja Uniwersytetów WSB Merito na TikToku
Realizujemy obsługę kanału na TikToku grupy Uniwersytetów WSB Merito w Polsce.
30 września, 2024

W lutym 2024 roku wygraliśmy przetarg Uniwersytetów WSB Merito na obsługę kanału na TikToku. Działania obejmują komunikację bieżącą całej sieci Uniwersytetów WSB Merito w 11 polskich miastach. Odpowiadamy za całość projektu – od scenariuszy i harmonogramu planów zdjęciowych, przez realizację video w lokalizacjach, po publikację i TikTok Ads. Co miesiąc powstaje kilkanaście materiałów video.
Treści i działania płatne adresowane są do maturzystów i studentów studiów I stopnia.
„Wyzwaniem w projekcie było stworzenie content pillarów, które wspierają cele komunikacyjne i biznesowe nie tylko całej grupy Uniwersytetów WSB Merito, ale także uwzględniają potrzeby i wyróżniki poszczególnych jednostek uczelnianych w różnych miastach. Materiały realizujemy w całej Polsce, współpracując z uczelniami od Gdyni do Chorzowa. Blisko współpracujemy z działami PR uczelni, ale też kadrą i studentami. To wymagające i satysfakcjonujące zadanie, które potrzebuje precyzyjnego planu działania.” – podkreśla Magdalena Domaszuk, liderka projektu w White Bits i kierowniczka produkcji.
„Współpraca z White Bits przy naszej komunikacji na TikToku była od początku bardzo bardzo udana. Już na etapie prezentacji dostałam informację, jak będzie wyglądał proces pracy przy wszystkim i z kim będę pracować. Na nagraniach bardzo szybko udało nam się złapać wspólny język. Magda jest wyjątkowo otwartą i pozytywną osobą, co wpływa bardzo dobrze na przebieg współpracy na nagraniach. Świetnie dogaduje się z naszymi studentami i zarządza bardzo elastycznie procesem nagrań, co w naszych warunkach jest kluczowe.” – dodaje Agnieszka Szczepkowska, Kierownik komunikacji w mediach społecznościowych Uniwersytetów WSB Merito.

Jak pracujemy czyli kulisy realizacji treści na TikTok
Na potrzeby współpracy z marką Uniwersytetów WSB Merito zbudowaliśmy dedykowany zespół, który odpowiada za ten intensywny, złożony logistycznie projekt. Jego liderką jest Magdalena Domaszuk, Digital Marketing Consultant w White Bits, a kluczowy partner, odpowiedzialny za content wizualny, to Damian Pilas.

Damian Pilas
„Od blisko pół roku współpracuję z White Bits przy projekcie dla Uniwersytetów WSB Merito, działając na co dzień z Magdaleną Domaszuk oraz Agnieszką Szczepkowską, odpowiedzialną za marketing w Uniwersytetach WSB Merito. Tworzymy treści na TikToka, które wymagają pełnego zaangażowania na każdym etapie – od preprodukcji, przez realizację, aż po finalny montaż. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i nowoczesnemu podejściu do marketingu, udaje nam się realizować jakościowe treści, realizujące cele kampanii. Zarówno agencja, jak i klient, to partnerzy, na których zawsze mogę polegać, a współpraca z nimi jest prawdziwą przyjemnością. Jako filmowiec, czuję się w tym projekcie w pełni spełniony!”

Magdalena ,,Dziubek” Domaszuk
,,Skakałam z radości, kiedy dowiedziałam się o wygranym przetargu! Dlaczego? Ponieważ współpraca z Uniwersytetami WSB Merito jest wspaniałą możliwością realizowania ciekawych projektów video, w których specjalizuję się w White Bits, a do tego mogę je realizować w super atmosferze! Dla mnie to prawdziwy win-win. Dwudniowe shooty są bardzo intensywne, a prace do nich zaczynamy dużo wcześniej. Pomysły, pisanie scenariuszy, kontakt z działami PR uczelni i studentami. Musimy też z wyprzedzeniem zaplanować prace na planie zdjęciowym tak, aby zadbać o nawet najmniejsze szczegóły – a oczywiście i tak pojawiają się sytuacje, które wymagają od nas reagowania tu i teraz. Dlatego tak ważny jest zgrany team. Uwielbiam ten klimat pełen profesjonalizmu, kreatywności, maksymalnego focusu, ale również w trakcie nagrywek mamy wiele powodów do uśmiechu, bo po prostu lubimy ze sobą pracować. Chciałabym również podkreślić, jak bardzo cenię zaangażowanie Agnieszki Szczepkowskiej, całego zespołu Uniwersytetów WSB Merito, Damiana Pilasa oraz wszystkich studentów w tym złożonym i intensywnym projekcie.”