Spółka biurowa Skanska przedłuża współpracę z White Bits
Wygrywaliśmy konkurs na obsługę kanałów social media i 5. rok z rzędu wspieramy komunikację spółki biurowej Skanska w digitalu.
24 maja, 2024

Współpraca spółki biurowej Skanska i White Bits trwa od końca 2018 roku. Na początku b.r. spółka ogłosiła konkurs na obsługę kanałów social media, który zespół White Bits wygrał, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę. Wśród planowanych działań jest m.in. zaproponowana przez agencję kampania kreatywna na temat cyrkularności, z innowacyjnym wykorzystaniem wachlarza narzędzi AI.
“W ciągu ostatnich pięciu lat współpraca z agencją White Bits stała się dla nas nie tylko fundamentem skutecznej komunikacji w digitalu, ale również źródłem nieustającej inspiracji i innowacji. Z ogromnym uznaniem patrzymy na profesjonalizm i zaangażowanie zespołu White Bits, który nie tylko doskonale rozumie i szanuje nasze zasady komunikacyjne i wizerunkowe, ale także z pasją i kreatywnością podchodzi do każdego zadania. Ich zdolność do zaskakiwania nas świeżymi pomysłami i niestandardowym podejściem do wyzwań sprawia, że każdy projekt realizowany jest na najwyższym poziomie. Dla Skanska współpraca z tak wyjątkowym partnerem jak White Bits to prawdziwy skarb, który nieustannie przekłada się na nasz sukces i satysfakcję.” – mówi Sylwia Kaczmarek, Menadżer ds. Marketingu i Komunikacji ze spółki biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej.
5 lat współpracy: od obsługi inwestycji w Polsce po kluczowe kampanie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Współpraca spółki biurowej Skanska i White Bits rozpoczęła się przed 5 laty od prac nad strategią komunikacji projektów biurowych w kilku największych miastach w Polsce, następnie realizowaną na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
Kolejny krok we współpracy obu firm to komunikacja korporacyjna spółki biurowej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej na LinkedInie, który jest obecnie wiodącą platformą komunikacji marki.
Dodatkowo agencja realizowała m.in. kampanie branżowe i kampanie z influencerami z obszaru diversity & inclusion, w tym promujące raporty „Neuroróżnorodni w biurze”, „Bezpieczne Przystanie”, czy nowe wydanie podręcznika projektowania dostępnego „Włącznik 2.0”.
W ubiegłym roku wygraliśmy także przetarg na komunikację oferty usług ESG w biurowcach Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie obok namingu, odpowiadalismy za stworzenie key visuala oraz filarów komunikacji.
Solidne fundamenty, ambitne plany
Nowy rozdział współpracy komentuje Agnieszka Sienkiewicz, Digital Marketing Consultant w White Bits odpowiedzialna za obsługę Skanska i liderka wygranego przetargu:
„Bardzo cenię partnerską współpracę z zespołem marketingu spółki biurowej Skanska – miksu indywidualności, których różnorodność, doświadczenie, otwartość i profesjonalizm są odzwierciedleniem wartości Skanska. Po wielu wspólnych latach doskonale rozumiemy potrzeby klienta, a także specyfikę branży nieruchomości komercyjnych. Wygrany przetarg to duża satysfakcja i potwierdzenie naszych kompetencji, jako odpowiedzialnego i profesjonalnego partnera w komunikacji „.
Nieruchomości to jedna z kluczowych branż w portfolio White Bits – obok współpracy ze spółką biurową Skanska, agencja współpracuje także ze spółką mieszkaniową Skanska, a także Business Link, czyli operatorem biur elastycznych.