White Bits wspiera akcję ,,Sport. To Lubię”
Wsparliśmy etap strategiczny kampanii społecznej Tomasza Rożka i Anny Lewandowskiej zachęcającej dzieciaki do ruchu.
28 czerwca, 2024

W marcu 2024 dołączyliśmy do teamu strategicznego stojącego za głośną akcją „Sport. To Lubię”. Jej inicjatorzy to Tomasz Rożek, Anna Lewandowska oraz Fundacja „Nauka. To Lubię”, a partnerem merytorycznym jest Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach.
Big idea
Cel kampanii to zachęcenie dzieci do większej aktywności fizycznej i zakochania się w sporcie, a ich rodzicom pokazanie, jak ważny jest ruch w tym wieku oraz jak świetnym sposobem na budowanie wspólnej relacji z dzieckiem może być wspólna aktywność. Inicjatorzy akcji wyjaśniają, jak czerpać frajdę z rodzinnych aktywności i dostarczają praktyczną wiedzę opartą na danych naukowych.
Strategia wspierająca launch kampanii
„Odpowiadaliśmy za przygotowanie strategii działań mediowych wspierających launch kampanii oraz przygotowanie komunikacji na Facebooku i Instagramie. Współpracowaliśmy już wcześniej z fundacją „Nauka. To Lubię” przy promocji projektów edukacyjnych, dlatego po zaproszeniu do kolejnej akcji, z radością i pewnie wskoczyliśmy na pokład.” – mówi Rafał Bortniczuk, Digital Marketing Consultant w White Bits.
Nasza paca obejmowała opracowanie mechaniki kampanii mediowej: od analityki, przez kreacje, po konwersje w SoMe i Google. W ramach prac strategicznych powstała też platforma komunikacji “Rodzicu, bądź mądry” wraz z filarami komunikacji: Zdrowie, Zabawa, Relacje – fundament do działań w social media. Odpowiadaliśmy też za uruchomienie profili na Facebooku i Instagramie z pełną obsługą: prowadzeniem, moderacją i monitoringiem.
Agnieszka Ochman, koordynatorka ds. marketingu | Fundacja Nauka. To Lubię:
„Współpraca z agencją White Bits okazała się nieocenionym wsparciem w procesie komunikacyjnym podczas launchu projektu Sport. To Lubię. Profesjonalizm i kreatywne podejście zespołu pozwoliły nam szybko dotrzeć do docelowej grupy odbiorców. Specjaliści z White Bits wykazali się nie tylko dobrą analizą naszych założeń, ale również szybko poczuli sens projektu i zaangażowali się w niego nie tylko na płaszczyźnie biznesowej. Oprócz skuteczności w zakresie komunikacji cenne było także wsparcie, które agencja oferowała na każdym etapie projektu. Ich gotowość do działania i elastyczność były nieocenione.”



